søndag den 11. september 2011

10 LINIER..

Jeg er: Clara Augusta Hansen (hedder også Buskbjerg, men synes det er et nummer for klamt til at bruge)

Min største inspiration: inden for swag? helt klar Kidd og Kreayshawn (hende har jeg lige opdaget)

Det værste man kan sige til mig er: at jeg brude lave om på mig selv, tænker bare sådan lidt never!

Hvorfor er der aldrig nogle der spørger mig om: er du gravid? gad jeg virkelig godt.. 

Jeg elsker mænd der: har et lækkert lem, lækker inden i og som synes jeg er sød

Det vildeste øjeblik i mit liv: da jeg legede med anne for første gang, glemmer ALDRIG den dag! fuggin funni hun gemte sig i mit legehus da hun skulle hjem

Der er kun meget få der ved at: jeg har en klam knop i hårbuden -.-

Jeg skulle holde middag for superstjerner jeg invitere (levende el. døde): mary-kate olsen, John Lennon, Kidd, miss lady gaga, Coco Chanel, Obama og andre swags 

Det er total misforstået at: at man ikke må sætte marineblå og sort sammen og at man ikke må pille i næse 

Inden jeg dør vil jeg: finde mig en mørk og få børn med ham

xoxo C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar