søndag den 11. september 2011

10 LINIER..

Jeg er: selvoptaget, peace and love. 

Min største inspiration: skaters, talemåder, ord

Det værste man kan sige til mig er: at jeg skal gøre ting bedre end jeg gør, når de selv har fingerne inde i røven, altså. 

Hvorfor er der aldrig nogle der spørger mig om: Om jeg giver en hestesko? 

Jeg elsker mænd der:  Har god humor og finger tatosss

Det vildeste øjeblik i mit liv: vær' gang jeg er sammen med C, seriøst 

Der er kun meget få der ved at: Hvordan man lever i nuet. 

Jeg skulle holde middag for superstjerner jeg invitere (levende el. døde): Kim larsen, Michael J og Casper Christensen, ikke glem Kidd legender. 

Det er total misforstået at: Folk ikke sætter hinanden i bokse, alle sætter folk i boks, irritere mig grovt når folk siger at det gør de ikke. 

Inden jeg dør vil jeg: Have nået at oplevet alt det der inspirer mig. ink. at have kommet til Maldiverne.  

Xoxo A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar