tirsdag den 2. august 2011

jeg er vokset op blandt forsatdens helte
rækkehuse
drømme-kage 
duften af nyslået græs 
på en sommerdag
forstæderne fødte mig
storbyerne formede mig
men jeg render stadig rundt et sted langt ude i skoven
det cool - herude synger fuglene lidt højere
herude smager livet lidt bedre
her er det ok til tider at falde af på den
cykelkæder
lever i min helt egen verden
fabeldyr
og jeg svæger
vi tager det til helt nye højder
skriver det kids'ne vil ha
Bjarne Reuter
hva skulle holde os tilbage
ingen tøjter
skater gennem livet
ingen skøjter
ord fra hjertet
dem der tror
flytter bjerge
det er en del af historien, så det er ok
stadig på din skærm
som en tv-vært
jag Bimmer
det er aldrig let at leve
men hvorfor skal det være så svært
fuck det, tag en chance 
og lad vær med at vende dig om
tak for billetten 
jeg kvitterer med et homerun

Ingen kommentarer:

Send en kommentar