tirsdag den 2. august 2011

FREE STYLE RAP

Anne ft. Asse

Hey yo Jeg er anne, pas på ellers klasker jeg en pik i din pande. Du tror du er smart, men når jeg rammer dit hood, blir du fuccing sart'. Jeg har en Pony, den er stor, i hvert fald større en din mor! Jeg har en bror, han kan diss, imens han klasker til din fiss. Jeg er daner, jeg gemmer mig under dine laner. Så spiller jeg WOW imens Asse rapper til mit Flow! Vi cruiser, din mor er en loser. I aften skal vi ud og skat'e hvis du skal med then don't be lat'e. Vi sladre imens du, i dit KIG IND bladre. Du snakker konstant om dit sex-appeal but baby we are FUCKING real. (vil du ha en happy meal?)

Nu vi fucking begyndt at rappe, og det er fucking hårdt! Her er en smagsprøve!

xoxo A/A/C bitches........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar