onsdag den 20. juni 2012

vi ved ALLE at df (dansk folkeparti) er et parti som vi alle vil gå til tennis med

hej bamse-venner, HELE gbh har en kæmpe suprise til jer, en af de kommende dage, og det kommer ikke til at gå stille for sig, og det kan du bide spids på, som Luk(ad) la vil have sagt det! Det mindre gode eller ikke gode, men det største chok er kommet idag! vi har ikke valgt at fortælle jer om dette før, da det er en privat sag hvad man er, MEN jeg troede jo HELE gbh var venstre folk, men nej... Lukas La vores alles darling, er fucking rød, ikke fordi der er noget galt i det, eller jo fra min synsvinkel er der, men det var det sidste jeg havde troet om den dreng! så det til sige at jeg har fundet ud af idag, at både røde og blå folk kan sammen <3 <3 Det komiske opstår så der hvor jeg ser lukas er iført blå skjorte, mindre detalje! men hvem iføre sig en rød skjorte er så noget andet Indlæg fortsættes............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar