mandag den 4. juni 2012

I would like to apologize

Hej smukke mennesker

Håber I alle er glade og sexede. 
Jeg vil gerne undskylde for ikke at have skrevet noget på bloggen i omkring rigtig lang tid (ca.). Der har været så meget. Har fået nyt job (tillykke til mig) og brugt en masse tid på eksamen - både de skriftlige i sidste måned og de mundtlige i denne måned. Så udkom monsterhittet Rend Os, som har kørt uafbrudt på replay i mine Beats(yea, right). Derudover har jeg drukket mig fuld. Og så var der en dejlig Spejderkælling (I ved hvem hun er) som jeg havde et par skønne måneder med. 
Alt sammen har gået ud over jer, og det er ikke i orden.

For at gøre det godt igen lover jeg gratis is til alle. Ja, du læste rigtig. Ring til 28 11 01 64, så giver jeg en is som undskyldning for ikke at have blogget. 



Mvh
JB
(ja, det skriver jeg stadig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar