mandag den 14. maj 2012

my life is all glitter and ranbows, bitch

Så rigtigt som AnneL og Clara altid har været sneakers piger, sker der bare en helvedes masse store begivenheder i Rend-os og Randers her i tiden, det er så wonderness, at GBH slet ikke ved hvornår vi skal finde tid til at fortælle om det!
Men nu prøver vi

1. Lukas høre i ikke meget til her i tiden fordi han har fået macbook og ny carhartt skjort (det er to ting som skal passes)
der udover er han lidt nede over, at han har vædet med mig (AnneL)om så vidt karneval er på lørdag el. d. 26, og self vandt jeg vores vædemål(ligeglad om væde mål er med to d'er)

2.Jb har gang i så mange ting siger han (in my ass) han passer hans elskede lillebror V, som er mere GBH-boy end jb. (billede af V kommer later) V er så sød at første gang vi mødte hinanden sagde han til jb da jeg var skredet "er hun altid sån der?" det siger bare noget om hvor over dejlig V er, eller så noget om hvor for meget jeg var

(nu skal i fortstille jer et billede af jb der ligger sammen med hans lillebror på en strand hvor de er kravet ned i et hul, med de sygeste brian-solbriller)
3.C er sygt in love her i tiden, derfor drømmer hun sig væk til lyserød skyer, med små overdrevede pony'er hvor hendes dream guy venter forenden ved regnbuen! derud over laver hun faktisk ikke en skid

4. Rend-os var i amts-avisen igår, total det vildeste in life

5. Vi har den sygeste give away her til bloggen, seriøst i kommer til at danse i flere dage over det, og i vil deltage som i aldrig har deltaget i en konkurrence før

6.Lukas får dame besøg i week, han vil tage billeder af hende til jer(ved ikke om han vil men han kommer til det)

7. og mig, jeg shopper på højeste plan her i tiden, der er evig penge men hvad er det man siger? everything is good, go shopping"
Jeg har købt: 2 nye vandpistoler (minder mig om hvad der skal stå i nr. 8) 7 nye acne tee's (real acne girl) acne jeans, cheap jeans, royal R. pung og en af dronning's aflagte halskæder (no shit) og ja er en rigtig støy lady, so bring it

8. var på borgen den anden dag, og så sker det fede, maria fyrer for den syge jb ned med en vandpistol, han blev pisse sur <3

nu er der ikke mere jeg føler jeg skal fortælle lige nu, okay måske en ting der går ud til 10. A hvorfor holder i ikke vores 10.A rules? troede vi havde en deal om vi skulle komme i skole om mandagen? fuck jer vi er 6 idag

xoxo AAAAAAAAAAAAA så mange gange i kan sige det uden at blinke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar