tirsdag den 24. april 2012

if you want to read

my lære spurgte om jeg ikke kunne tænke mig at skrive en stil til hende om mig selv, det fik hun og her har du et uddrag  

Jeg læser modeblade, har 41 par sneakers også hedder jeg anne-louise. Er 16 år og hader programmer like ”how i meet your mother” og ”live fra bremen” og hader faktisk bare lidt fjernsyn i det hele taget. Vi skal altid se hvor godt andre har det, eller se hvor svært andre har det, eller folk der bliver gjort grin med, ingen mening, fjernsynet er den største magt. Jeg hader offentlig transport, nok lige så meget som dig, ja jeg synes også folk lugter.  Jeg har svært ved at vise følelser også lever jeg i nuet, og taler rent ud af posen. Jeg har det sjovt, og kender mine værdier som jeg gerne vil give videre, jeg glæder mig til at få børn, og jeg glæder mig til i morgen. Jeg sætter altid drenge i vennezone, fordi jeg er kræsen. Jeg råber højt og tænker lige så meget over hvem der synes det er træls som hvem der synes det er sjovt. Jeg tænker meget.  Også er der liv i mig. Jeg elsker humor, og griner af alt. Jeg bliver glad af lyd og lys – det er meget livsbekræftende. Jeg er ligeglad, og i dont care jeg er så ligeglad. Og jeg har mellemrum mellem fortænderne. Det er sjovt. Også er jeg typen der får alt af mine forældre, også blander jeg meget dansk og engelsk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar