mandag den 9. april 2012

10 linjer - Lukas La.

jeg er:
- En person, der lider af moralsk forfald, og er ligeglad med hvad andre tænker.
det er total misforstået at:
- Alle mine skud ud videoer er seriøse
min største inspiration:
- Tyler, the Creator (samt flere kunstnere fra OFWGKTA)
Det værste man kan sige til mig er:
- Slap af, Lukas!
hvorfor er der aldrig nogen der spørger mig om:
- "Skal vi have sex?"
jeg elsker kvinder der.... :
- Er lige ud, og ikke gemmer sig bag en facade af hvordan de tror os drenge kan lide dem.
det vildeste øjeblik i mit liv:
- Alle de øjeblikke jeg selv gør til noget vildt.
Der er kun meget få der ved at:
- De 9 første decimaler i kvadratroden af pi er: "1,772453851"
eg afholder middagsselskab for 3 superstjerner, døde eller levende, jeg inviterer:
- Tyler, the Creator, Chet Baker og Klumben.
inden jeg dør vil jeg:
- Åbne en jazz bar, lære verdens sværeste stykke på klaver, og leve på bunden af livet, men med åbne øjne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar