mandag den 9. april 2012

10 linier, AnneL

jeg er: for meget, højtråbende og selvoptaget

det er total misforstået at: at man ikke må bruge løs, løs sammen, ligesom sort og marine blå?

min største inspiration: sneakers, sverige og søndage S-S-S

det værste man kan sige til mig er: jeg skal shut up

hvorfor er der aldrig nogle der spørger mig om: hvad jeg gerne vil være?

jeg elsker mænd der: går op i sig selv, look skandinaviske, god opførsel og manér

det vildeste øjeblik i mit liv: da jeg pissede på claras hår, no shit, det var så vildt

der er kun meget få der ved: at ved sø-køer er det manden der føder ungerne

jeg afholder middagselskab for 3 superstjerne, levende el. døde: tyler, dronning margrethe og coco chanel

inden jeg dør vil jeg: have opnået at få mit eget magazin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar