mandag den 9. april 2012

10 lines, Clara

jeg er: en lille lyshåret poppy  

det er total misforstået at: man hele tid skal være seriøs. jeg er nærmest aldrig seriøs 

min største inspiration: eye candy, du ved de ting der får øjene til at vil have mere og mere

det værste man kan sige til mig er: nedladende sætninger, hvad skal vi bruge dem til?

hvorfor er der aldrig nogle der spørger mig om: vil du have 100.000.000 kroner?

jeg elsker mænd der: der give mig komplimenter. hvem elsker ikke dem?  

det vildeste øjeblik i mit liv: de øjeblikke kommer og går konstant. men da vi mødte Rachel fra årgang 0, klassisk eksempel  

der er kun meget få der ved: at det er søhestenes og ikke søkøernes mænd der føder unger. Anne-l lær din lektie 

jeg afholder middagselskab for 3 superstjerne, levende el. døde: Mick Jagger, the run aways (ha hele grupper men som et navn, clever i am), Coco Sumner 

inden jeg dør vil jeg: danse til det sidste sekund af mit liv 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar