tirsdag den 3. januar 2012

whatever next level


ja mig idag 

ved ikke lige hvad det er der sker idag men er så hård, folk snakker om det er R-P poloen der gør det, men jeg tror det var den ultra hotter med alt godt i til middags dinner der gør det (Y) 

så sker der så det at man har lyst til at høre musik nu og ja det eneste musik der passer til tilværelsen er vel noget fuggin hårdt lir af music også sker der så det at jeg tænker bull shit, også bliver det så lavet om til at det er en med pit bull jeg tænkte på. man tror så det nu at det er en hunde sang med noget langt fra andet også lige nu finder jeg ud af at han hedder bulldog -.- hi


ikke noget musik jeg normalt nyder synes normalt det er lort på lort men idag er det da fuggin konge musik? tror nok ikke lige jeg er den eneste der synes det?? (håber folk nyder det musik til hverdag)




til slut årets nytårs tale fra kim, enjoy like me
xoxo Anne to the l

Ingen kommentarer:

Send en kommentar