mandag den 26. december 2011

affaldet fra christianshavn

vi håber alle trunterne har fået nogle gud-dommelige julegaver! like a lyserød nisse hue osv. but now i wanna tell about my y julegave fra moder jord and daddy O! i tror det er løgn, og det er det måske også 


det hele startede med at jeg fik denne bog i en lille kasse, også tænker man jo bare " what the fuggin gonna happen?" men hesten er så sød! også sker der så det at inde i hovedet tænker man " det var jo for sjov jeg ønskede mig en hest....." 


så sker der så det at man får et billede i ramme af to søde heste der slogser på en idylsk blomster-mark og man tænker "fuck mit liv, den passer ikke til min væg"

så sker der så det at moder siger vi skal gå en tur rundt om huset, fint nok så går vi ud i vores gigandiske skov af en have, og gud fucka fader om denne her skat ikke står med at navneskilt "til Anne l fra mor og fra <3" 

ja man tror det er løgn, så er den fanme hoppet i vore sø, typisk! men ja, denne skat er blevet min! og tror nok ikke lige der er nogle der har fået en bedre julegave end mig! så det næste der skal ske er så at den skal have venner, så hvis du er stolt og SPA-pro hester ejer så kontakt mig!

xoxo hesteloveren A



Ingen kommentarer:

Send en kommentar