lørdag den 12. november 2011

Her sidder jeg (på lokum) har ingen tømmermænd men jeg er eddermukme træt! Pigerne og Jeppe har ikke blogget i 2 dage WTF? så nu tænkte jeg at jeg ville underholde jer et kort øjeblik (der er lige kommet en mand ind i vores hus som skal fælde vores træ, tør ikke gå ud) Clara, Anne og Nadia holde fest igår, det var vildt og jeg sang Kidd oppe på podiet samnmen med 'Far' og Anne. Jeg skal sove ved Christian i dag og arbejde i morgen kl. 10, not cool for my hell! 

Kan se på Claras status opdateringer at hun brækker sig ud over sig selv, det må selvom men hun er stadig sweet! Håber i er friske derude og nu jeg er i gang vil jeg da lige reklamere med min blog HALLELUJA! 
her er et fuggin swagget billede!!!
'Xoxo' Lille flabet jyde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar