søndag den 16. oktober 2011

Så er blogindlægsjomfrudommen taget!

Ja, det var et langt ord..


Præsenterer hermed mig selv som THE NEW KID ON THE BLOG. Jeppe Bentzen mine damer og herrer! Remember the name, det vil I takke jer selv for i fremtiden! Mottoet er: If you have haters, you must be doing something right.


Min primære opgave her på bloggen er.... at overleve, tror jeg. Det bliver hovedsageligt fashion og musikstof fra mine side af, regner jeg med! Herre yndlings emner.


Derudover er jeg en mindst lige så stor Kiddster (godt ord) som de kære Clara og Anne L er.
For Uhhh Det' Så Svært At Være Så God, men jeg Gør Min Ting, og forsøger at keep it up her på bloggen. Der kommer bare masser af Groupies, selvom jeg ikke engang er på tour, og siger, at jeg har Kysset Med Jamel. 
Nevermind, Jeg Har Ik Lavet Penge, jeg har lavet verdens sødeste dame, som I sikkert kommer til at høre mere om... Men jeg lover at blogge så meget som muligt, også Klokken 5 Om Morgenen - for jeg ved, at Genbrugshullerne er Evig Kærlighed!


Peace http://www.youtube.com/watch?v=5zwtb4aynFs
Til sidst får I lige et billede af mig, fra dengang jeg var til casting som  Gustav i For Lækker til Looooove

Ingen kommentarer:

Send en kommentar